Algemene Voorwaarden

Verplichtingen van de pedicure praktijk “Voetverzorging bij Tania”

  • De pedicure praktijk “Voetverzorging bij Tania” staat ervoor in dat de behandelingen, die worden uitgevoerd voldoen aan de eisen van goed en zorgvuldig vakmanschap. Hierbij wordt gebruik gemaakt van degelijke materialen en producten.
  • De pedicure praktijk “Voetverzorging bij Tania” zal de klant op de hoogte stellen van de aard en omvang van de behandeling, de te verwachten resultaten en eventuele risico’s van de behandeling.
  • De pedicure praktijk “Voetverzorging bij Tania” voert geen behandelingen uit die buiten haar beroepscompetenties valt.

Verplichtingen van de klant

  • De klant dient alle gegevens aan de pedicure praktijk te verstrekken, die redelijkerwijs noodzakelijk zijn voor het goed uitvoeren van de behandeling.

Betaling  &  Annuleringsvoorwaarden

  • De pedicure praktijk “Voetverzorging bij Tania” vermeldt de prijzen van alle behandelingen en producten zichtbaar op de website en in de praktijkruimte.

De vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

  • De klant dient direct na de behandeling de betaling van de behandeling en de aankoop van eventuele producten contant te voldoen, tenzij er voor de behandeling anders word overeengekomen.
  • De klant dient bij verhindering de afspraak zo spoedig mogelijk te annuleren, maar in ieder geval 24 uur vooraf aan de afspraak. Wanneer de klant de afspraak niet 24 uur voor de afspraak annuleert, zal de pedicure praktijk het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij de klant in rekening brengen.
  • In geval van overmacht hoeven beide partijen zich niet aan de verplichtingen te houden, overmacht bestaat uit datgene wat de wet hierover zegt.

Garantievoorwaarden

  • De pedicure praktijk biedt de klant 7 dagen garantie op de behandeling en/of producten.
  • Deze garantie geldt niet wanneer de klant andere producten heeft gebruikt, dan die door de pedicure praktijk zijn aanbevolen. Als de klant de adviezen over de nazorg van de behandeling en van de producten niet heeft opgevolgd.

Klachtenafhandeling

  • Heeft de klant een klacht/vraag over de behandeling dan dient deze zo spoedig mogelijk, schriftelijk per e-mail/brief en per telefoon gemeld te worden bij de pedicure praktijk, maar binnen de week.

Beschadiging  &  Diefstal

  • Wanneer de klant meubilair, apparatuur of producten in de pedicure praktijk beschadigt, dan heeft de pedicure praktijk het recht om een schadevergoeding te eisen van de klant.
  • Diefstal wordt door de pedicure praktijk altijd direct bij de politie gemeld.